Dubbelconcert met Concertband Maasmechelen

zaterdag, 25 juni, 2022 - 20:00

Op zaterdag 25 juni ontmoeten we onze collega's uit Maasmechelen. We spelen om 20u een impressionant dubbelconcert in de Bijloke in Gent!

Twee top-harmonieorkesten concerteren in optima forma in De Bijloke, één van Vlaanderens mooiste concertlocaties: Koninklijk Harmonieorkest Vooruit Harelbeke o.l.v. Erik Desimpelaere, klaar voor het WMC in Kerkrade én de Concertband Maasmechelen o.l.v. Mark Prils, nu al met het Vlamo Open Harmoniekampioenschap 2023 in het vizier.

De beide orkesten begeleiden elk een solist met internationale bekendheid: Ilse Eerens, sopraan en David Desimpelaere, contrabas. Voor de presentatie tekent Ella Michiels, bekend als presentatrice van het Antwerp Symphony Orchestra, Brussels Jazz Orchestra, de World Choir Games en veel meer. Dit wordt zonder meer genieten!

Bestel nu je tickets!

Concertband Maasmechelen:

• Finale 5e Symphony - Dmitri Shostakovich
  • Kingfishers Catch Fire: Movement II - John Mackey
  • I Shall Love but Thee - Jan van der Roost (soliste Ilse Eerens, sopraan)
  • Colores - Jan van der Roost

Koninklijk Harmonieorkest Vooruit Harelbeke:

• Festive Ouverture – D. Shostakovich
  • Contrabasconcerto – L.S. Alarcon (solist David Desimpelaere)
  • The Miraculous Mandarin - B. Bartók

Tickets kan je bestellen via deze link.

Alles over onze 100e verjaardag