Sylvesterconcert

zaterdag, 30 december, 2023 - 19:30

We sluiten het jaar opnieuw af met een feestelijk, gevarieerd programma. Een muzikale avond voor de hele familie! Dus noteer 30 december om 19u30 alvast in je agenda ;). Het concert zal doorgaan in CC het SPOOR Harelbeke.

Reserveer je tickets

Op het programma

Op het programma staan stuk voor stuk feestelijke werken voor dé perfecte eindejaarssfeer. Laat je meevoeren met...

• Feestelijke ouvertures van Berlioz en Kabalevsky
  • Nieuwjaarsklassiekers van de Strauss-familie, live gebracht
  • Gekende filmmuziek uit onder andere The Godfather
  • De zwierige Armeense rapsodie van Alexander Comitas
  • Cécile Chaminades Concertino voor fluit met als soliste onze eigen Liesl Vanoverberghe

Tickets kosten 17 euro in voorverkoop en 20 euro aan de deur. Kinderen onder 12 jaar mogen gratis binnen.

Tickets zijn beschikbaar via de knop hieronder en via onze muzikanten!

Reserveer je tickets

Praktisch

• De parking van CC het SPOOR zal een beperkt aantal plaatsen bieden. We raden aan om te parkeren aan het station of aan het Marktplein van Harelbeke.
  • Toegang tot het concert is via de achterkant van cc het SPOOR, dus niet via de hoofdingang. De hoofdingang is gereserveerd voor een andere voorstelling die diezelfde avond plaatsvindt in het cultuurcentrum.
  • Er is een pauze voorzien met bar.
  • We verwachten het einde van het concert rond ongeveer 22u30.