VIP worden

Vooruit inspireert

De lange geschiedenis, het rijke repertoire en de unieke mix van muziekliefhebbers en aanstormend talent maakt dat Koninklijk Harmonieorkest Vooruit Harelbeke een echte inspiratiebron is binnen en buiten onze landsgrenzen.

Ook jij kan bijdragen aan de verdere ontwikkeling van ons orkest. Bovendien geniet je daarbij van tal van voordelen!

Word nu Vooruit-VIP!

Ons VIP-aanbod

Als particulier kan ook jij bijdragen aan de verdere ontwikkeling van ons orkest. Bovendien geniet je van tal van VIP-voordelen:

• ticket(s) voor concert(en) in eigen beheer
  • gereserveerde stoel(en)
  • een drankbon/welkomstdrankje bij elk concert
  • exclusieve uitnodiging(en)
  • VIP-mail en ledentijdschrift

De concerten in eigen beheer in 2024 zijn ons Zomerconcert op zaterdag 29 juni en Sylvesterconcert op zaterdag 28 december. Beide vinden plaats in CC Het SPOOR Harelbeke.

Ontdek de 2 VIP-pakketten hieronder!

VIP-pakket "Ouverture"

Je geniet van alle VIP-voordelen hierboven, incl. een ticket voor 1 concert in eigen beheer.

• solo €45
  • in duet €80

VIP-pakket "Concerto"

Je geniet van alle VIP-voordelen hierboven, incl. tickets voor 2 concerten in eigen beheer.

• solo €90
  • in duet €160

Als je samen met een tweede persoon "in duet" registreert, ontvang je het dubbele aantal tickets aan een voordeligere prijs. Voor de "in duet"-optie zet je VIP-tickets telkens in voor hetzelfde concert.

Word nu Vooruit-VIP!

Vragen? Opmerkingen? Contacteer ons op vip@harmonievooruit.be.