Vooruit & Beethoven in the Sky

zondag, 14 maart, 2021 - 11:00

Driemaal is scheepsrecht.  Door het coronavirus is het tweemaal uitgesteld, maar vandaag zijn we verheugd het ontbijtconcert “Beethoven in the Sky” finaal te programmeren op 14 maart aanstaande!

Skyline en Vooruit Harelbeke slaan de handen in elkaar en presenteren in het jaar (+1) dat Beethoven 250 wordt een concert dat gestreamed wordt vanuit het Skyline Theater. De ideale locatie voor een uniek en exclusief concert door het Blazersensemble Vooruit.

Dit alles onder de kundige leiding van Vooruit dirigent Erik Desimpelaere.

Links naar de livestream:

Tip: Klik op ‘abonneren’  (Youtube) of ‘Gaat’ (Facebook), dan krijgt u een automatische herinnering vóór aanvang van de live streaming.

Programma:
11u: professionele inleiding concert door musicoloog Klaas Coulembier
11u20: concert blazersensemble

• Serenade for Winds op.44 - Antonín Dvořák
  • Symfonie nr. 7 - Ludwig van Beethoven

Geniet van het concert, live vanuit je huiskamer! De livestream wordt professioneel opgezet en ondersteund door Arco-Music, zodat u van optimale beeld- en geluidskwaliteit kan genieten.

Info: info@vooruit.net, 0486/53.85.16, of via een Messenger-berichtje op ons Facebookevent.

Het concert is gratis...

... maar u kunt de werking van ons orkest én deze live opname persoonlijk steunen door een vrije bijdrage op het rekeningnummer van Vooruit: BE80 7380 0144 1177. Duizendmaal dank! <3