Sylvesterconcert

zaterdag, 28 december, 2024 - 20:15

Sluit mee het jaar af op ons Sylvesterconcert!

We voorzien dit jaar naar goede gewoonte een muzikale avond voor de hele familie, met in het bijzonder Sylvia Huang als special guest.
Dus noteer zaterdag 28 december maar in je agenda. Het concert zal doorgaan in CC het SPOOR Harelbeke.
Reserveer je tickets!

Op het programma

We voorzien naar goede gewoonte een feestelijk eindejaarsprogramma, tussen Kerst en Oudejaar in. Verwacht je aan muziek van Tsjaikovski, Berlioz en Strauss - maar ook aan een fijne portie filmmuziek, met onder andere Erich Korngold en John Williams.

Bovenal zijn we heel enthousiast om het prachtige Vioolconcerto van Jean Sibelius te brengen, samen met soliste Sylvia Huang! Deze Belgische violiste werd in 2019 nog laureaat op de Koningin Elisabethwedstrijd. Mis deze unieke kans niet om haar live aan het werk te zien in Harelbeke!

Tickets kosten 20 euro, kinderen onder 12 jaar mogen gratis binnen.
Tickets zijn beschikbaar via de knop hieronder en via onze muzikanten!
Reserveer je tickets!

Met dank aan...